Gammel Elevfest 12.nov.2021

Fredag den 12. november inviterer ÅSG alle tidligere elever og nuværende 3g-elever til fest.

Vi er der alle sammen; både lærere, gamle klassekammerater og venner fra gymnasietiden. Og vi glæder os til at se dig.

Der vil være mulighed for at snakke om jeres gymnasietid og udveksle erfaringer om livet efter gymnasiet. Og i festsalen sørger vores DJ for en festlig aften.

Jubilarer (5,- 10-, og 25-års) fra 2020 og 2021 har mulighed for at købe en jubilarbillet, der giver adgang fra klokken 18 og inkluderer mad og mulighed for rundvisning på gymnasiet af rektor. Alle andre har mulighed for at købe en billet med adgang fra klokken 20.

Se mere under nedenstående links, hvor der kan købes billet:

Adgang fra klokken 18 (5-års jubilarer)

Adgang fra klokken 18 (øvrige jubilarer)

Adgang fra klokken 20

Husk coronapas

På baggrund af de nyligt udmeldte retningslinjer skal alle deltagende i Gl. Elevfest huske at medbringe gyldigt coronapas.

Coronapasset skal fremvises i indgangen sammen med din billet.

Eventet på Facebook