Dimission på ÅSG (2023)

Program for afslutningsugen 2023

Onsdag den 21. juni

Tapas og vin i Trapperummet for hele personalet kl. 19-21. Alle er yderst velkomne, og 3g-lærere forventes at komme. Fra ca. kl. 20 lukkes dørene op til årets Studentersold (som i øvrigt er for alle elever, men med studenterne som stjernerne). Klokken 21 lukkes Trapperummet ned; til gengæld åbnes for lærerværelset.

Benyt aftenen til at ønske tillykke og held og lykke til studenterne - festen foregår i festsalen, forhallen og i lokale 240. I 240 er der lidt mere ro, så der er mulighed for i højere grad at føre en samtale Der er ikke krav om, at alle 3g-lærere bliver til midnat.

Fredag den 23. juni

- er der dimission. Den (for i år er der kun én!) begynder kl. 10 og tager et par timer. Umiddelbart efter dimissionen er der bobler og kransekage til studenter, pårørende og personale i kantinen. Desuden er jubilarer indbudt til en sammenkomst i lokale 205. Samtidig er der fotografering af afgangsklasserne i forhallen, så vær lige opmærksomme på, hvornår "jeres" klasser fotograferes, så I kan komme med.

Efter dimissionen, når alle studenter og pårørende har forladt ÅSG, sikkert ca kl. 13.30, vil der være smørrebrød til alle og afskedsreception for fastansatte lærere. Henad ca. kl. 15 vil vi overgå til sommerfest, arrangeret af Personaleforeningen.

Bemærk:

- vi siger pænt farvel til årsvikarerne i begyndelsen af sommerfesten

- pensionisterne (dvs. de tidligere ansatte) inviteres til smørrebrødet efter dimissionen.