Sidste skoledag

3g har afholdt deres sidste skoledag, og snart er det 1 og 2g. 

1g fejrer deres sidste skoledag i Solgården onsdag den 27. maj

2g kan se frem til torsdag den 28. maj i Solgården.

Til begge årgange som en lille ekstra fejring af denne dag (og måske også lidt fordi AGF fik guld), så er der gratis grillpølser og sodavand til alle. Vi glæder os til at se så mange som muligt. Tag gerne en lærer i hånden.

Tilbage