Timerester ledige

Ved Århus Statsgymnasium er der pr. 15.11. 2017 ledige timerester i matematik, fysik, dansk og fransk. Timeresterne svarer samlet set til 1,6 årsværk. Både kandidater med og uden pædagogikum vil komme i betragtning.

Århus Statsgymnasium er et alment gymnasium med 31 klasser i næste skoleår, ca. 830 elever og ca. 80 lærere.

Vi lægger i hele organisationen vægt på rummelighed og ansvarlighed og på et respektfuldt samarbejde mellem såvel ledelse, medarbejdere som elever. Vi forventer, at alle medarbejdere har fokus på elevtrivsel fagligt såvel som socialt, og at de trives i en travl hverdag i et udviklingsorienteret skolemiljø præget af godt humør.

Hvis du vil vide mere om skolen, kan vi henvise til skolens hjemmeside www.aasg.dk

Yderligere information
Yderligere oplysninger om timeresterne kan fås ved henvendelse til rektor Dorte Fristrup på telefon 86 15 89 55.

Ansøgningsfrist og –procedure
Send din ansøgning i én samlet fil via gymnasiejob.dk senest den 8. oktober.
Ansøgningen stiles til rektor Dorte Fristrup, Århus Statsgymnasium, Fenrisvej 33, 8210 Århus V.

Løn og ansættelsesforhold
ifølge GLs overenskomst.