Jette Gejl huskunstner på ÅSG

Jette Gejl arbejder som huskunstner på ÅSG indtil uge 12 , som en  del af Statens Kunstfonds huskunstnerordning. Jette underviser i kunstneriske processer på billedkunstholdene i 1. og 2.g, og det munder ud i én stor fernisering og udstilling i trapperummet fredag den 23.marts.

2.g'erne arbejder med performance og relationer ved at bygge en "Voksenlegeplads" i uge 11 for at bryde de vante omgangsformer på ÅSG og for at fremme social- og kropslig kontakt på en legende og uforudsigelig måde. Alle kan være med her!

I løbet af perioden vil Jette også selv arbejde på skolen med egne projekter. Lærere og eleverne er velkomne til at deltage i produktionen af værkerne.

Det hele kulminerer til årets SKUf18 (Statsgymnasiets kunstudstilling forår 2018) fredag den 23. marts kl. 15.

Klik her og læs mere om Jette Gejl.