Frivillige Fag: Lær at blive voksen

Vi skal snakke om budget, køb af lejlighed, forsikringer, a-kasser, pensionsoparinger - eller hvad vi fremmødte ønsker os for at være bedre klædt på til voksenlivet. Det kommer til at handle om alle de ting, som vores forældre måske ikke har fået fortalt os, men som vi bør vide for ikke at fare vild i de voksnes verden og ende med at bruge vores penge uhensigtsmæssigt.

Projektet er lavet af elevrådsgruppen Frivillige Fag. Kurset kommer til at køre omtrent 4 onsdage efter påskeferien i tidsrummet 15.15-16.15. Man behøver ikke at komme hver gang, men kan vælge fra og til alt efter om det kommende emne har interesse.

Vær sød at trykke "deltager" på facebook-eventet "Lær at bliv voksen" (som findes via Elevrådet på Staten samt Åsg Glemte Sager), så vi ved hvor mange, der skal laves kaffe og frugt til :).