Sidste skoledag

Sidste skoledag indledes med at 3.g´erne uddeler kaffe/te og kage på forpladsen.

Første og anden lektion er "normale lektioner" (i alt fald for 1+2g)! Muligvis afbrydes undervisningen af en omgang Boogie Woogie kl. 11.

Klokken ca. 11.30 viser 3g'erne deres revy, og umiddelbart derefter, når der er klædt om, er der fodboldkamp mellem lærere og elever. Fodboldkampen afløses af vandkamp på boldbanen.

Efter vandkampen er der pause - og kl. ca 18.30 er der 3.g-fest, med middag i salen.

Efter elevernes nomineringer har lærerne deres playback show (det plejer at være ca. 21.30).

Kl. 23.45 danser eleverne les lanciers, og kl. 0.01 offentliggøres eksamensplanen, analogt. Den kommer selvfølgelig digitalt på Ludus i løbet af natten.

Umiddelbart derefter lukker festen.