Til hver klasse er knyttet en teamlærer. Klassens lærere med teamlæreren i spidsen har det overordnede formål at varetage planlægning, koordinering og evaluering af den enkelte klasses undervisningsforløb med henblik på at nå de kompetencemål, som undervisningsbekendtgørelsen og skolen sætter.
Som en del heraf skal teamet løbende holde sig orienteret om, hvordan klassen fungerer både fagligt og socialt. Hvad der rører sig og hvordan arbejdsklimaet er.
Endelig skal teamet have opmærksomhed på den enkelte elev med hensyn til forsømmelser, fagligt niveau og trivsel, så der kan tilbydes hjælp, hvis det er påkrævet. (Manual til håndtering i Ludus: klik her (pdf).
Lærerteamets opgaver, møder og ansvar fremgår af teamlærerfolderen - klik her.
Lærerteams 2024/25
Hold 1 | Hold 2 | Hold 3 | Hold 4 | Hold 5 | Hold 6 | Hold 7 | Hold 8 | Hold 9 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Studieretning | |||||||||
Studievejleder | ET | ET | HN | HN | HB | HB | MK | MK | MK |
Uddannelsesleder | MJ | MJ | MM | MM | MM | MM | MJ | MJ | MJ |
Kontaktlærer | HW, JD | HT, MF | CU, FN | RP, WE | DY, FJ | KT, CV | ML | TL, JA | JO, IT |
2d | 2k | 2m | 2q | 2t | 2u | 2v | 2y | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Studieretning | SA EN (bi) | EN Me Bk (if) | MU MA (bi) | SA EN (ng) | SA MA (bi) | SA MA (if) | BI Ke EN MU | MA BT Fy FY Ke |
Studievejleder | MK | ET | HN | HN | HG | HB | HG | ET |
Uddannelsesleder | LN | LN | MJ | MM | MG | MJ | MG | MM |
Teamlærer | SH | IT | KT | HT | FN | MU | GR | EV |
3a | 3d | 3e | 3k | 3m | 3q | 3s | 3t | 3u | 3w | 3x | 3z | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Studieretning | MU EN (bi) | SA EN (bi) | SA EN (bi) | EN Me Bk (if) | MU MA (bi) | SA EN (ng) | SA MA (bi) | SA MA (bi) | SA MA (if) | BI Ke | MA Fy Ke | MA BT Fy |
Studievejleder | ET | HB | HG | HG | MK | HG | HG | HB | HN | ET | ET | HG |
Uddannelsesleder | MG | MJ | MJ | MG | MM | MG | LN | LN | MJ | MM | MJ | MM |
Teamlærer | LI | OH | LP | JF | AL | JD | IT | CV | NS | AD | PJ | HW |